Bron van Saint-Josse: Josée inviteert
Deze zomer klatert het heldere bronwater dat onder de Pacifictoren stroomt tot op het Sint-Joostplein. Ontdek een verrassende plek voor spel, verkoeling en ontmoeting.
Programma van deze vrijdag:
- 14:00-15:30 : Nederlands oefenen NT2
- 14:00-18:00 : Ateliers
- 14:00 : The Walking Home project Jyoti Vennix. Wat heb jij nodig om je thuis te voelen? Sinds maart trekt kunstenares Jyoti Vennix met haar mobiele atelier door Brussel. De werken die je hier ziet, ontstonden onderweg uit gevonden materialen en ontmoetingen. Kom langs en deel jouw verhaal: wat maakt dat jij je thuis voelt — in de stad, in je huis, in je lijf of op deze aarde?
- 18:00 : Volkskeuken door Miguel
- 21:00 : Openluchtcinema
Zin in meer? De bron van Saint-Josse is er tijdens de zomer tussen 1 juli en 12 juli en 19 augustus tot 6 september met spelplezier en water wan woensdagen tot zondagen.
Josée is een samenwerking tussen het College van Burgemeester en Schepenen, de gemeentelijke Nederlandstalige Cultuurdienst, Bib Joske, Brede School en GC Ten Noey.
Place Saint-Josse
Organisator
Cantine Josée
Prijs
Gratis
Sint-Joost-ten-Node is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de inhoud van de informatie die in de agenda wordt gedeeld.




